CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 oktober 2011

Mollie Makes Magazine issue 1 t/m 6

Een paar weken terug liet ik in een bericht een nieuw engels tijdschrift zien.
Mollie Makes. Inmiddels zijn er al 6 exemplaren uitgebracht. Hier in Nederland zijn ze helaas niet verkrijgbaar. :-) . Misschien maar goed ook want ze zijn knap aan de prijs. Maar In mijn zoektocht op internet vond ik van issue #5 en issue #6 een gratis  compleet inkijkemplaar, de eerste 4 zijn helaas nog templates. maar wel met wat bruikbare patroontjes. ik zet de linken erbij.  die komen van de Mollie Makes site zelf  af.  behalve dan nummer 5 en 6. Eerlijk gezegd nu ik het blad zo doorblader vind ik het erg tegenvallen en had ik veel meer van  verwacht. gezien de leuke frontcover en de vele berichtjes over dit blad. Een magazine met 100 pagina's waar naar mijn mening te veel reclame instaat.  En maar een paar patroontjes, die nu ook niet echt zo bijzonder zijn,  maar ik zou zeggen oordeel zelf maar Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden van dit blad.


Mollie Makes Issue #1 (download template (pdf) 


Mollie Makes Issue # 2 Download template (pdf)


Mollie Makes Issue # 3 Download Template (pdf)


Mollie Makes Issue # 4 Download template (pdf)


 Mollie Makes Issue # 5 Download de volledige template 


Mollie Makes Issue # 6 Download volledige template


17 reacties:

Jacomijn

Ken het blad idd van andere blogs, maar vind het ook enigszins tegenvallen.

Elizabeth

Engelse tijdschriften zijn idd behoorlijk duur, daar ben ik al wel achter.
Ik heb me heerlijk vermaakt door deze templates van je te bekijken, maar als je dan bedenkt wat je echt zou willen maken, dan snap ik dat je het vindt tegenvallen. Toch is het wel een leuke inspiratiebron...

Groetjes, elizabeth

by Ieke

Bedankt voor deze leuke links. Het is inderdaad net wat je zegt: ziet er leuk uit, maar in werkelijkheid valt het mij ook iets tegen... Ach, gratis is mooi meegenomen, toch?

Angélique

Dank je wel voor het delen, maar het zal ook nooit mijn blad worden. Ik vind het veel te druk en overdreven. We hebben hier al genoeg, nog even en we zien door de bomen het bos niet meer; zijn we alleen blaadjes en internet aan het kijken voor inspiratie, maar is er geen tijd om wat met die inspiratie te doen.

Vlijtige Handjes

Dank je wel ik ga even kijken.
Groetjes Anita

Willy

Leuk dat je die gevonden heb. Ik bewaar de linkjes voor vanavond om het te bekijken. Het blad ziet er zo idd heel erg leuk uit.
Groetjes

Happy in red

Ze zijn wel in Nederland verkrijgbaar!!! Bij Woool in Den Haag! Deze (geweldige btw) wolwinkel wordt gerund door een Engelse en zij brengt de tijdschriften mee van 'thuis', dus voor de geïnteresseerden...
Esther.

Linda

Ik heb het onderste blad even "doorgebladerd",mooi maar erg druk tijdschrift leuk om eens in te kijken maar idd. weinig wat ik zelf zou willen maken,bedankt voor de link,gr.Linda

Pink Princess

Heb het ook even doorgebladerd. Grappig, ontzettend druk, TE veel reclame..... Leuk om gratis mee kennis te maken maar zeker niet om te kopen. Staat idd weinig in wat ikzelf zou maken.

Maar tis leuk om te zien, dus bedankt voor de links :)

Saskia

vind de fotografie wel mooi en er staan een paar leuke dingetjes in maar om nu te zeggen dat ik het boekje zou kopen ... ik denk het niet ... wel leuk om ze zo eens online te kunnen bekijken :o)

Rachel

Ik vind het ook een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. De cover vind ik wel leuk, dat ze iedere keer die twee handen nemen met daar in iets wat in het blad staat, maar het blad zelf..... nee, ik ben er niet zo kapot van!

Marianne

ooohhh,dankjewel voor het delen.....ik ga 'm eens uitgebreid bekijken later vandaag!
het zou gewoon prettig zijn om al deze tijdschriften eens door te bladeren en dan te besluiten ja of nee!
ik vind 'm zo op het eerste gezicht errug leuk!

Anoniem

Ik ben wel zeer enthousiast over het blad. Lekker druk en vrolijk. Het is hier in Nederland echter wel verkrijgbaar. Bij de International Magazine Store in Breda.

Anoniem

zag 'm net bij de AKO op station Eindhoven ook staan, wel duur: 12,49...
Gaaf blad!

Struinkunst by Lisette

Mmmm, dat 'druk' zie ik niet. Ik vind het juist een heerlijke sfeervolle en zelfs rustige layout hebben. Mooie fotografie en hippe maaksels en onderwerpen... Inderdaad wel heel veel reclame en niet goedkoop :) Thanks voor de tip!

Struinkunst by Lisette

Oja, hij is ook online verkrijgbaar via Ipad en Iphone voor 5,49 (maar toch mis ik daar het papier...) Er staat nu een gratis editie bij voor wie het wil proberen...

Berti

blad te koop bij de bruna kiosk.

Een reactie posten